ساخت نماهنگ حاج قاسم سلیمانی 

ساخت نماهنگ حاج قاسم سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
علی عبدی نسب گفت: با توجه به این که در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم بنابراین تصمیم گرفتیم برای تولید محتوا در فضای مجازی، نماهنگ حاج قاسم را بسازیم.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به این که در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم بنابراین تصمیم گرفتیم برای تولید محتوا در فضای مجازی، نماهنگ حاج قاسم را بسازیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت افزود: به همین منظور با همکاری تیم فیلم ساز کانون موفق شدیم این نماهنگ را پس از ۵ روز تلاش و کوشش به پایان برسانیم و اکنون این نماهنگ برای پخش در سالروز شهادت این سردار رشید اسلام آماده است.




وی بیان کرد: یک خواننده شعری را در وصف حاج قاسم سلیمانی سروده که کار تولید نماهنگ آن به گروه فیلم ساز کانون مصباح محول شد که الحمدالله خروجی کار بسیار عالی شده است.



عبدی نسب ابراز کرد: نماهنگ حاج قاسم، در ۴ دقیقه تولید شده و در ساخت این نماهنگ قریب ۲۰ نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری مشارکت داشته اند.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت اظهار کرد: در ساخت نماهنگ حاج قاسم سعی کردیم میزان عشق و ارادت بچه های روستایی را به این سردار شهید به نمایش بگذاریم.



وی در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی خدمات ارزنده ای را به انقلاب و نظام اسلامی انجام دادند و شاید تولید این نماهنگ کمترین کاری باشد که ما برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید انجام داده ایم.

پایان پیام/ 586